Oferta
Tunele do zamrażania drobiu
tunele do zamrażania drobiu - typu TD
Tunele te przeznaczone są do zamrażania drobiu grzebiącego oraz wodnego. W tunelu można zamrażać również inne produkty jak tuszki królicze i zajęcze, podroby, elementy mięsne oraz
wyroby garmażeryjne w odpowiednim opakowaniu.
Budowa i działanie
Tunele typu TD to nowoczesne tunele do zamrażania drobiu o całkowicie automatycznym ruchu ciągłym. Tunele te przeznaczone są do zamrażania drobiu grzebiącego oraz wodnego.
W tunelu można zamrażać również inne produkty jak tuszki królicze i zajęcze, podroby, elementy mięsne oraz wyroby garmażeryjne pod warunkiem odpowiedniego ich opakowania i dostarczenia do tunelu w kartonach o ustalonych wymiarach. Tunel jest posadowiony na fundamencie z płytą grzewczą. Wewnątrz tunelu ustawiona jest konstrukcja nośna, w której na torach rolkowych umieszczonych na dwóch poziomach znajdują się stelaże z zamrażanym w kartonach drobiem. Z przodu i z tyłu tej konstrukcji znajdują się podnośniki, przy pomocy których można przenosić stelaże z jednej kondygnacji na drugą. Przy tych podnośnikach umieszczone są mechanizmy przesuwu stelaży. Pozwala to na uzyskanie ruchu okrężnego stelaży. W części przedniej, przed podnośnikiem przednim umieszczone są dwa przenośniki rolkowe jeden nad drugim. Przenośnik górny dostarcza do tunelu kartony z drobiem świeżym, a przenośnik dolny odbiera drób zamrożony i przekazuje go na zewnątrz tunelu. Mechanizmy załadunku i wyładunku kartonów przesuwają odpowiednio: pierwszy karton z drobiem z przenośnika górnego na kolejno zwalniane półki przenoszonego stelaża, a drugi - kartony z drobiem zamrożonym z półek stelaża podnoszonego stopniowo przez podnośnik przedni na przenośnik dolny. Po całkowitym napełnieniu świeżym drobiem podnoszony stelaż zatrzymuje się na poziomie górnej kondygnacji i zostaje przez mechanizm przesuwu stelaży wepchnięty na górny tor rolkowy, co powoduje na jego drugim końcu wypchnięcie ostatniego stelaża na podnośnik tylny. Z kolei podnośnik tylny opuszcza umieszczony na nim stelaż na poziom dolnej kondygnacji, a mechanizm przesuwu stelaży wpycha go na tor dolny, co powoduje na początku tego toru wepchnięcie stelaża z zamrożonym drobiem na podnośnik przedni. N podnośniku tym stelaż zostaje stopniowo podnoszony z równoczesnym rozładunkiem i załadunkiem jak już wyżej opisano. Wzdłuż obu rzędów stelaży ustawiony jest blok oziębiaczy złożony z oddzielnych kolumn. Każda ]kolumna składa się z baterii i wentylatorów. Całość tunelu zamknięta jest w izolowanej obudowie. Tunel sterowany jest ze sterownicy, która powinna być ustawiona w pobliżu, w miejscu ustalonym przy lokalizacji tunelu. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zabudowa tunelu u użytkowników
Przed montażem tunelu należy przygotować fundament wraz z płytą grzewczą i izolacją cieplną. Fundament oraz lokalizację tunelu należy zaprojektować i wykonać w nawiązaniu do warunków lokalnych wg wytycznych dostarczonych przez producenta.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dane techniczne
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dane technologiczne
|
Wymiary zewnętrzne i odmiany wykonań
W zależności od potrzeb użytkownika mogą być dostarczone różne układy oznaczone symbolami UP1 do UP4 oraz UD1 do UD3. Układy te mogą być dowolnie kojarzone.